IT: Zákaznícka báza O2 vzrástla medziročne viac ako o 13 %
Bratislava 14. mája (TASR) – Mobilný operátor O2 dosiahol na Slovensku v 1. štvrťroku 2014 výnosy 49,7 milióna eur. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 13 % na 1,58 milióna. Spoločnosť zároveň dosiahla v úvodnom kvartáli roku 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý medziročne vzrástol o 7 %.
„Kontinuálny nárast zákazníckej bázy neustále potvrdzuje správnosť našej stratégie rovnako férového prístupu ku všetkým bez rozdielu, či sú to noví, alebo existujúci zákazníci. Intenzívnejšie sa venujeme podnikateľskému segmentu, vylepšujeme dátové služby, opäť sme výrazne posilnili a neustále zlepšujeme našu sieť. To nám už piatykrát prinieslo titul Operátor roka v nezávislej ankete zákazníkov,” uviedol generálny riaditeľ spoločnosti O2 Ramiro Lafarga.
Celkové výnosy spoločnosti v 1. kvartáli 2014 dosiahli 49,7 milióna eur. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v prvých troch mesiacoch aktuálneho roka 5,8 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 13,2 eura.
Od 1. januára 2014 do 31. marca 2014 si zákazníci do siete O2 preniesli už 29.970 telefónnych čísel.
O2 spustilo komerčnú prevádzku 2. februára 2007. Licenciu získala spoločnosť na základe rozhodnutia výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25. augusta 2006. Licencia zahŕňa práva na používanie frekvencií GSM 900 MHz, GSM 1800 MHz, UMTS a 28/29 GHz na obdobie 20 rokov na účely poskytovania telekomunikačných služieb v SR. Od januára 2014 je O2 súčasťou investičnej skupiny PPF.
O2 je na Slovensku najrýchlejšie rastúcim mobilným operátorom so zákazníckou bázou takmer 1,6 milióna pri viac ako 24-% trhovom podiele, informovala TASR hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
pe gl